"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

onsdag 28. mai 2014

31 Almanac Road av Lisa Jewell


31 Almanac Road
av
Lisa Jewell




Lett sommerlesing. Det handler om et hus i London på 3 etasjer der det er innredet en leilighet i hver etasje. 
Vi følger beboerne i de tre leilighetene gjennom noen måneder, og ting skjer!
Det som er fint med denne boken er at vi kan se hva de 6 personene det handler om tenker, samtidig som vi ser hva de sier og gjør. Og handlingene deres er ikke alltid samsvarende med det de tenker.

Personene i boken er i 30-åra, og jeg er kanskje 20 år for gammel til å synes boka var helt topp? Men den var absolutt ikke dårlig. Jeg koste meg den, og den var lettlest og fin å lese. Jeg koste meg, jeg! Som sagt; lett sommerlesing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.