"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

fredag 23. mai 2014

ANGEL av Marian Keyes


ANGEL
av
Marian Keyes



Jeg har lest denne på engelsk, og det tar litt tid, for bøkene til Keyes er tykke. Men jeg kom meg igjennom.
Dette er en av bøkene om søstrene i Walch-familien. Denne boken handler om Maggie som finner ut at mannen Garv er utro og hun mister jobben sin. Livet er herlig!?

Hennes beste venninne har flyttet fra Irland til L.A, og Maggie drar til henne. Hun trenger en time out.

I boken fortelles mye fra det gale livet i California, og spesielt rundt filmindustrien. Herlighet, for noen gærninger det er i showbiz! Jeg skjønner boka er fiction, men jeg er sikker på at mye av det som fortelles her har rot i virkeligheten.

Men alt er ikke så overfladisk som det ser ut til. Underveis fortelles en dyp og alvorlig historie om Maggie og Garv. Alt er ikke alltid slik det ser ut som. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.