"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

onsdag 13. november 2013

SVANESØSTRENE

Gitt opp halvveis:

Svanesøstrene
av
Rebecca Rasmussen


Det er ikke ofte jeg gir opp en bok, men her følte jeg at jeg kastet bort tiden. Først holdt jeg på å gi opp på side 91, men så tok jeg meg sammen og tenkte at det MÅ jo snart komme noe interessant her!!!???!

Men halvveis i boken ga jeg opp. Dette var like kjedelig som å se filmen Broene i Madison County. Et eneste langt, uinteressant gjesp.


Jeg forstår ikke hvordan noen kan rose denne boken opp i skyene? Og jeg forsto jo heller ikke at f.eks. min egen mann simpelten elsket Broene i Madison County. Jammen er vi mennesker forskjellige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.