"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

søndag 16. oktober 2011

Jakten på Violet Park


Jakten på Violet Park Jenny Valentine


 
Dette er en ungdomsbok, men det hadde jeg ikke fått med meg. Jeg leste en god kritikk av den, og bestilte den i god tro på biblioteket. Og det var ikke så dumt, for boken kan godt leses av voksne folk også. Historien, plottet, humoren, klokskapen og vennligheten i denne boken er god å lese for alle. Og den 16-årige hovedpersonen fikk meg til å ha mer respekt for ungdommer.
Boken er lettlest, og den var faktisk vanskelig å legge fra seg. Anbefales, særlig hvis du har en leseglad ungdom i huset. Da burde dere lese den sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.