"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

lørdag 10. oktober 2015

Coctaileffekten & Ingrid Winther

Det finnes så mange fine bøker her i verden.
Disse to er ikke noen av dem. Jeg leste ikke langt i noen av dem før jeg slettet dem fra Eboklisten min.

Jeg har lest Fastvold før, og synes hun skrev OK. 
Nå klarte jeg ikke å finne noe flyt i teksten, og ga meg ganske fort.

Det samme med Ingrid Winther. Riktignok var teksten lettere å lese, men huff og huff for en masete og jamrete tekst! Handler om en småbarnsfamilie og alt slitet foreldre med jobb har i hverdagen. Herlighet, det er da ikke noe å skrive om i detalj. De som har opplevd det vet utmerket godt hvordan det er. Vi andre gir blanke blaffen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.