"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

torsdag 13. november 2014

Det som ble NORGE - Reidar Müller

GEOLOGI

Dette var en artig bok. Reidar Müller så vi hos Lindmo for en stund siden (klikk her hvis du vil se intervjuet; HER).
Da fortalte han om boken har har skrevet. Her deler han sin dannelsesreise i landet vårt med oss. Hvor kommer oljen fra? Hvor gamle er fjellene? Hvorfor er det kull på Svalbard?

Veldig, veldig interessant, og skrevet på en måte som gjør at vanlige folk kan forstå det.

Jeg vet at jeg i fremtiden vil kikke litt med på grunnen jeg går på når jeg er på tur. 

Anbefales virkelig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.