"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

søndag 15. juni 2014

Leserne i Broken Wheel anbefaler


Leserne i
Broken Wheel anbefaler
av
Katarina Bivald




Da jeg var ferdig med denne morsomme boken (- som jeg har lest som Ebok på mobilen min i hengekøya) så sto bokomtalen helt på slutten. Den deler jeg med dere. Den forklarer veldig godt innholdet i boken:

Screenshot fra mobilen min:



Dette er den første boken til denne forfatteren, og jeg håper hun skriver mer! Hun har tydeligvis en stor, stor kjærlighet til litteraturen uten å være snobbete. Her er Bridget Jones sammen med klassikerne. 

Innimellom er det mye livsvisdom, og språket i boken er utrolig godt. Deilig å lese! Jeg håper alle unner seg denne boken. Den er fin.
Her er et nytt screenshot med gode ord:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.