"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

fredag 21. februar 2014

Kaffe med musikk


Kaffe med musikk
av
Karin Brunk Holmqvist



Dette er den 5. boken på norsk av Holmqvist. Jeg har kost meg med alle. Jeg kommer til å fortsette å lese bøkene hennes. De er kjempekoselige!

I denne boken vinner tre eldre damer en busstur til et julemarked i Tyskland. De er ikke særlig reisevante, og ganske forsiktige og kanskje også litt enkle og uopplyste. Eller ER de det??
Når det gjelder, så er de både i stand til å nyte livet, beholde roen i vanskelige situasjoner, og vise storsinn og toleranse.

Historien er nesten enda enklere enn i tidligere bøker, men har du ikke glede av å "bli med" disse damene på busstur, ja da tar du livet alt for alvorlig!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.