"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

tirsdag 28. januar 2014

Jeg har nummeret ditt


Jeg har nummeret ditt
av
Sophie Kinsella





Poppy mister telefonen og den verdifulle forlovelsesringen sin på utdrikningslaget sitt. Ikke akkurat sånt som kan få en jente i godt humør, er det vel?

Men så finner hun en telefon i en søplekurv på hotellet der festen holdes, og tilsynelatende hjelper det henne midt i de travle forberedelsene til bryllupet.

Men telefonen hun finner tilhører et firma. Assistenten til en direktør sa opp helt plutselig, og da endte altså telefonen i søpla! Så når Poppy, som den greie personen hun er, prøver å sjonglere sitt eget oppkavede liv samtidig som hun prøver å være litt assistent for den ukjente direktøren, ja da blir det litt kaos. Et morsomt kaos, riktignok.

Jeg har lest Shopaholic-boken til Kinsella, og synes den var helt forferdelig.

Denne boka anbefalte en venninne, og jeg ga den en sjanse. Og angrer ikke. Den er gøyal!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.