"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

mandag 24. september 2012

NORMANS OMRÅDE - Jan Kjærstad


Normans område
av 
Jan Kjærstad




Jeg har lest en bok av Jan Kjærstad før, og likte den omstendelige men allikevel lekne måten han skriver på.

Da jeg fant denne boken som digikort på biblioteket, så puttet jeg kortet fornøyd i avleseren min og koste meg med boken mens jeg jobbet i hage eller gjorde husarbeid.

Riktignok fløy mye av innholdet over hodet på meg, og historien om Norman ble igrunnen ingen stor og viktig historie for meg. Men Kjærstad skriver fint, og når historien i tillegg blir lest inn i øret mitt, var jeg fornøyd med boken selv om jeg nok ikke er verken glup nok eller belest nok til å være på et nivå der jeg ville skjønt 100% hva Kjærstad mener med det han forteller oss.


Les den gjerne. Du har ingenting å tape på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.