"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

torsdag 27. september 2012

LIVET TILBAKE - Lori Lansens


Livet tilbake
av 
Lori Lansens



Hva gjør du når mannen din forsvinner dagen før sølvbryllupsdagen deres? Og hvorfor har du USD 25.000 ekstra på kontoen din, sånn plutselig??

Hovedpersonen Mary er meget overvektig, ensom og ulykkelig. Har hun guts til å endre livet sitt? Med hennes vekt og alder er det jo igrunnen snakk om å overleve.

Hun drar ut på leting etter mannen sin, og underveis møter hun mennesker og situasjoner som gir henne livet tilbake. 

Boken er morsom, trist og god. Jeg kunne ikke legge den fra meg.
MEN......da jeg bladde om for å lese siste og avgjørende kapittel, så var boken SLUTT!!!!

Det var bare et sånn overamerikanske (jada, jeg vet Lansens er Canadisk) takke-kapittel som fylte opp de siste sidene, og jeg ville heller hatt en skikkelig avslutning på historien. Dypt skuffende.

Boken er flott, og verdt å lese, men fy søren; Lori Lansens kunne jammen skrevet den ferdig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.