"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

mandag 24. september 2012

Lest av min mann: MALSTRØMMEN av Frode Granhus

Malstrømmen
av
Frode Granhus

 


Jeg liker kriminalromaner, men kanskje helst sånne gode gamle i Agatha Christie-stil.
Denne boken lånte jeg til mannen min, og fra han startet på den til de siste siden var lest, så satt den som klistret i hånden hans. Spennende som bare det, var dommen hans.

Men den var også litt tunglest; mange personer å holde orden på.
Handlingen foregår i området Bodø/Lofoten, og det er et område vi liker godt.

Konklusjonen fra min mann: God, og kjempespennende bok. Og han skal aldri drikke blåbærsaft igjen........


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.