"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

torsdag 19. april 2012

GLASSBLÅSEREN FRA MURANO - Marina Fiorato



Hørt som lydbok:

Glassblåseren fra Murano
av 
Marina Fiorato

 


Er du spesielt interessert i:

Venezia
Glassblåsing
Versailles
Ubeskyttet sex

Isåfall kan du trygt lese denne boken.

Jeg synes Italia er best på avstand (- f. eks. på TV der det lages italiens mat).

Glassblåsing er varmt! Utrolig godt gjort, men min interesse begrenser seg til noen kjappe besøk på Hadeland Glassverk en gang i tiden.

Jeg har vært i Versailles, men mistet da fort interessen for Speilsalen. De hadde jo super HAGE der!!!! Så der mistet boken meg. 

Hadde etpar damer og menn i denne historien sørget for litt prevensjon, så hadde historien blitt ganske annerledes.

Men tusener av damer liker godt denne boken har jeg lest, så det er vel jeg som er sær, da.
For jeg synes den var kjedelig.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.