"En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet."
Ambrose Bierce

mandag 6. februar 2012

SIRLIGE GENTLEMEN SØKES av Karin Brunk Holmqvist



Sirile gentlemen søkes - Karin Brunk Holmqvist Kirsti Vogt 


Sirile gentlemen søkes

Det er en herlig bok, og gjorde meg godt. Herlig, avslappende, morsom, lur, lun, utrolig, og til tider FOR utrolig.
Men det er jo det som er poenget med boken; den er et eventyr for oss godt voksne.
Alle mennesker jeg har møtt som har lest Karin Brunk Holmqvists bøker smiler når de forteller at de har lest dem.

Dette er den tredje "kose-boken" hennes, og vil du lese mer om innholdet i "Sirile gentlemen..." så trykk HER. Egentlig var dette kanskje den beste av dem alle.

Anbefales på det varmeste, og kanskje du gjør som meg og låner den som lydbok på biblioteket? Det var veldig hyggelig å høre  den opplest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg vil gjerne høre hva andre mener om denne boken, eller om du har gode boktips til meg.